20 Mart 2015 Cuma

Browni ( Redmond M110 Tarifleri )


Herkese merhaba,

Canlarım öncelikle hepinize hayırlı ve bereketli cumalar diliyorum. Bugün sizlere nefis bir browni tarifi vereceğim. Bildiğiniz üzere artık mutfağımdaki yeni yardımcım Redmond akıllı pişiricim benim için istediğim tüm lezzetleri tam kıvamında ve çok sağlıklı bir şekilde pişiriyor. Siz düğmesine basıp gerisini ona bırakıyorsunuz...:) Browni de inanılmaz lezzetli oldu. Browniyi çok seven kızım ve eşim bu lezzete bayıldılar. Bizden yine her zaman ki gibi tam not aldı Redmond M110. Sizler de en kısa zamanda Redmond ailesinden birine sahip olun, lezzeti yakalayın...:)))) Yeni lezzet denemelerine devam Redmond M110 ile. Beni talip etmeye devam edin...:)))))))

Ve işte yumuşacık dokusu, baş döndüren çikolata sosu ile enfes brownimin tarifi,








Malzemeler :

  • 1 su bardağı + 3 çorba kaşığı un
  • 1,5 su bardağı toz şeker
  • 3 adet yumurta
  • 150 gr tereyağı
  • 1 kahve fincanı süt
  • 1 kahve fincanı sıvı yağ
  • 1 paket kakao
  • 1 paket kabartma tozu
  • 2 paket vanilya

Üzeri için,
  • 1 su bardağı süt
  • 80 gr bitter çikolata
  • 1/2  paket krema
  • 1 tatlı kaşığı tereyağı



Yapılışı :

Yumurta ve toz şekeri krema kıvamına gelinceye kadar çırpalım. Süt, sıvı yağ, ve tereyağını ekleyip çırpmaya devam edelim. Üzerine elediğimiz un, kabartma tozu, vanilya ve kakaoyu ekleyip spatula yardımıyla katlama yöntemi ile karıştıralım. Redmond Çok Amaçlı Pişiricimizin pişirme kabını yağlayalım. İçine kek karışımımızı dökelim. Kapağını kapatalım. Pişirme modunu BAKE olarak, pişme süresini de SLOW olarak ayarladıktan sonra kekimizi pişmeye bırakalım. Diğer tarafta sos kabının içine süt ve kremayı alalım. Ocağın üstüne kısık ateşte ısınmaya bırakalım. İçine çikolatalarımızı ilave edip, kaynamaya başlamadan ocaktan alalım. En son tereyağını ilave edip iyice karıştıralım. İlk sıcaklığı çıkan kekin üzerine kürdan batırıp delikler açalım.  Çikolata sosumuzu bir kaşık yardımıyla kekimizin üzerine gezdirelim. Sosu yavaş yavaş çekeceği için sabırlı olup sos bitene kadar işleme devam edelim. Brownimizi 2 - 3 saat buzdolabında dinlendirdikten sonra dilimleyip servis edelim.


Afiyetler Olsun...:))))




Not :
Farklı özelliklerde bir çok modeli bulunan Redmond ( Multicooker ) Çok Amaçlı Pişiriciler hakkında daha fazla detaylı bilgi almak için Redmond Türkiye ' nin sitesini ziyaret edebilirsiniz.












12 yorum:

  1. Kahvenin yanina harika olur, ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Seldacım. Yine yine harikalar yaratmışsın. Çok ama çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık canım. Kimse görmeden ben bu tabağı aldım...:)))))) Seni çok seviyorum ve en kocamanından öpüyorummmmmmm....:-) *** BUSE ***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Busem canım çok teşekkür ediyorum güzel sözlerin için. Ben de seni kocaman öpüyorum. Sevgiler...:))))

      Sil
  3. BROWNİ FAVORİMDİR , SUNUMDA MÜTHİS BAYILDIM

    YanıtlaSil
  4. Pişiriciniz hayırlı olsun. Browni harika...

    YanıtlaSil
  5. Pişiricide Brovnide mükemmel...

    YanıtlaSil
  6. Nefis gorunuyor, ellerinize saglik...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...