10 Aralık 2014 Çarşamba

Kıymalı Karnabahar ( Redmond M110 Tarifleri )

Herkese merhaba,


Sizlere bugün yeni mutfak yardımcım REDMOND M110 ile pişirdiğim yemeğimle merhaba demek istedim. Çok amaçlı pişiricim ile yeni denemeler yapıyorum. Sizlere deneyimlerimi aktaracağım demiştim zaten. Çalıştığım için benim zamanım çok kıymetli. REDMOND ile hem zamandan tasarruf edip, hem de sağlık yemekler pişirmek mümkün. Hem de lezzetinden hiç bir şey kaybetmeden. Hafta sonu misafirlerim vardı. Onlara da ikram ettim kıymalı karnabahar yemeğimden. Herkes tarafından tam not aldı. Yemeğim benim istediğim gibi tam kıvamında, lezzeti de 10 numara oldu gerçekten...:)) REDMOND çok amaçlı pişirici ile yeni yeni tarifler gelecek. Takipte kalın....:))))


Evet lafı fazla uzatmadan REDMOND M110 ile kıymalı karnabahar yemeğimin tarifine geçelim,








Malzemeler :


  • 1 adet orta boy karnabahar
  • 250 gr orta yağlı kıyma
  • 1 adet soğan
  • 1 adet havuç
  • 1 çorba kaşığı domates salçası
  • 1 çorba kaşığı biber salçası
  • 4 çorba kaşığı zeytinyağı
  • Tuz
  • Değirmen karabiber



Yapılışı :


Soğanı ayıklayalım ve küp küp doğrayalım. Havucu traşlayıp, doğrayalım. Karnabaharları çiçek çiçek ayırıp yıkayalım, süzülmeleri için bir süzgece alalım. Çok fonksiyonlu pişiricinin çalışma modunu FRY olarak ayarlayalım. Kıymayı ve zeytinyağını pişiricinin içine alalım. Kapağını kapatmadan kavuralım. Kavurduğumuz kıymaya soğanları ekleyip kavurmaya devam edelim. Havuçları ve salçaları ekleyelim. 5 dk. sonra karnabaharlarıda ilave edip, tuz ve değirmen karabiber ile tatlandırıp karıştıralım. Çalışma modunu iptal edelim. En son yemeğimizin suyunu ekleyip kapağını ve valfini  kapatalım. Çok fonksiyonlu pişiricinin çalışma modunu STEW olarak, malzeme tipini VEGETABLES, pişirme süresini SLOW olarak ayarlayalım. Çalışma modu bitinceye kadar pişirelim. Valfi açıp buhar çıkışını sağlayalım. Ve nefis kıymalı karnabahar yemeğimiz artık servise hazır.


Afiyetler Olsun...





Not :
Farklı özelliklerde bir çok modeli bulunan Redmond ( Multicooker ) Çok Amaçlı Pişiriciler hakkında daha fazla detaylı bilgi almak için Redmond Türkiye ' nin sitesini ziyaret edebilirsiniz.














13 yorum:

  1. Elinize sağlik bayilirim karnabahar yemeklerine cok guzel gorunuyor

    YanıtlaSil
  2. Seldacım senin sayende yeni şeyler öğreniyoruz canım. Daha önceki yayınladığın etkinlik yazından zaten incelemiş ve çok beğenmiştim. Seen beğendiysen zaten güzeldir. en kısa zamanda alınacak o kadar...:)) Şaka bir yana ellerine sağlık canım nefis olmuş gerçekten. Çok öpüyorum seni tatlım. Yeni yardımcını güzel ve lezzetli yemeklerde kullanman dileğiyle. Yeni tariflerini de merakla bekliyorum şimdi...:)))) Seni çok seven *** BUSE ***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buseciğim çok teşekkür ederim canım. Gerçekten çok kullanışlı bir ürün. Annene yılbaşı hediyesi olarak alabilirsin. İndirimden de faydalanabilirsin. Yeni tarifler gelecek takipte kal tatlım. Çok öptüm seni....:)))))

      Sil
  3. İadeyi ziyarete geldim:)) Pek lezzetli görünüyor ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma hoş geldiniz sefalar getirdiniz. Güzel paylaşımlarda görüşebilmek dileğiyle. Sevgiler,

      Sil
  4. Kıymalı karnabahar en sevdiğim yemeklerden birisi. Kışın haftada 1 kez mutlaka pişiriyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim evde de sevilir kıymalı karnabahar yemeği....Sevgiler,

      Sil
  5. Afiyet olsun. Ellerine sağlık..
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Ellerine saglik canim, cok lezzetli gorunuyor...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Bu cihazı deli gibi araştırıyorum bir türlü bulamadim patates kızartmasını nasıl yapıyor denedinizmi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...