24 Haziran 2013 Pazartesi

Ballı Lorlu Üçgenler


Uzun bir aradan sonra kocaman bir merhaba,

Bugün haftaya tatlı başlayalım dedim ve bu tarifimi paylaşmak istedim. İnanılmaz lezzetli ve sunumu çok hoş. Hem beş çayına, hem de canınız tatlı bir şeyler istediğinde yapabileceğiniz bir lezzet.

Eğer siz de denemek isterseniz haydi nasıl yapmışım bir bakalım,










Malzemeler :

  • 1 adet yufka
İçi için,
  • 1 çorba kaşığı pudra şekeri
  • 100 gr tuzsuz lor peyniri

Üzeri için,
  • 2 çorba kaşığı bal
  • 1 çorba kaşığı kaymak



Yapılışı :

Bir kabın için lor peyniri ve pudra şekerini alıp karıştıralım. Tezgahın üzerine yufkamızı serelim. Yufkamızı 4 parmak genişliğinde şerit şerit keselim. Yufkanın ucuna lor ve pudra şekeri karışımında koyup muska şeklinde saralım. Yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine muska üçgenlerimizi dizelim. 180 C fırında kızarıncaya kadar pişirelim. Fırından çıkan üçgenlerimizi ilk sıcaklığı geçtikten sonra üzerlerine bal gezdirerlim. Kaymak eşliğinde servis edelim....


Afiyet Bal Şeker Olsun...








  
 

15 yorum:

  1. Bir de fıstık eklense neredeyse katmer olmuş Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Yeldacım. İnanılmaz lezzetli bir tarif mutlaka denemelisin. Sevgilerimle,

      Sil
  2. Mis gibi,hem kolay hemde çok güzel bir tarif,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok lezzetli görünüyor denemek istedim hemen:) ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık güzel bir tarif

    YanıtlaSil
  5. Benim damak tadıma çok uyan bir lezzet bayıldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. şu an yutkunmaktan yorum yazamıyorum Sevgili Selda:(
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. yufkalari hep tuzlu yapiyoruz cok degisik olmus deneyecegim canim eline saglik

    YanıtlaSil
  8. Seldacım çok leziz ve iştah açıcı olmuş...
    Ellerine sağlık canım...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. off off offf naptın seldacım :)
    Harika
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir yaz tatlısı, elinize sağlık...www.gelinciksurubu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Çok pratik ve şık bir sunuma sahip tatlı
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Fotoğrafını görünce çok merak etmiştim. Tuzsuz lor nerelerde satılır bilemiyorum ama bulup deneyeceğim. Çok leziz görünüyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Yorumunu gördüm, koşa koşa geldim:) Bu tarifi de hafızama kaydettim. Ellerine sağlık arkadaşım, afiyetle.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...