18 Kasım 2012 Pazar

Kuru Börülce Salatası

Merhabalar...:))


Kuru bakliyatların içinde pek fazla tüketmediğimiz börülceden salata yaparak evdekilere yedirmenin bir yolunu buldum. Bu durumdan çok mutluyum. Köftenin ve et yemeklerinin yanında tadına doyum olmuyor.

Eğer siz de sevdiklerinize bu salatadan hazırlamak isterseniz tarifim şöyle,








Malzemeler :

  • 1 su bardağı kuru börülce
  • 1 adet kuru soğan
  • Limon
  • Zeytinyağı
  • Tuz
  • Nar ekşisi
  • Maydonoz
  • Dereotu


Yapılışı :

Börülceyi yıkayalım. Yaklaşık 20 - 25 dk. haşlayalım. Diğer tarafta soğanları piyazlık doğrayalım. İstediğimiz yeşillikleri ince ince doğrayalım. Haşlanan börülcenin içine soğan, yeşillikler, limon suyu, tuz, zeytinyağı ve nar ekşisi ilave edilerek karıştıralım. Salatamız servise hazır...

Afiyet Olsun....



Not :  
Ben haşlama suyuna bir iki damla limon damlatıyorum börülceler daha beyaz oluyor......!








 

8 yorum:

  1. bayıldığım lezzet
    ellerine sağlık
    mutlu haftalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum. Sıklıkla yapmaya çalışıyorum. İyi haftalar canım. Sevgilerimle,

      Sil
  2. ellerine sağlık, kesinlikle harika bir salata alternatifi :))))

    YanıtlaSil
  3. Eline saglik olsun.. Cook guzel gozukuyor..
    Severim bu salatayi..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba sevgili Selda güzel yorumun için teşekkür etmeye geldim börülceyi görünce uzunca zamandır yemediğimi hatırlattın bana, hazır zayıflamaya başlamışken tükemem gerekir ellerine ve emeğine sağlık bende seni ekliyorum ;) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Bayılıyorum farklı salata tariflerine. Ne kadarda sağlıklı yiyecekler bir araya geliyor. Ellerine sağlık canım. :)

    YanıtlaSil
  6. Seldacım çocukluğumun salatası annem çok yapardı, ama ben hiç yapmadım, ilk fırsatta yapacağım..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...